Загальна Інформація

Обирай. Змінюй. Поєднуй!

Європейський тиждень мобільності (ЄТМ) – це загальноєвропейська ініціатива, спрямована на поліпшення стану довкілля і умов життя в громадах. Захід заохочує місцеву владу європейських країн запроваджувати та підтримувати сталий розвиток транспорту.

Детальніше »

Велопрацедавець

Компанії та організації все більше уваги звертають на те, яким чином покращити умови праці для своїх співробітників та підвищити якість обслуговування клієнтів. Зміни у способах пересування працівників на роботу, з роботи та для виконання своїх службових обов’язків, можуть допомогти зекономити час та кошти як для працівників, так і для роботодавців. Та­кож відомо, що покупці-велосипедисти, в середньому, витрачають більше часу та грошей на покупки на місцевих торгівельних майданчиках.

Які переваги від використання велосипеда як транспорту?

  • Стан здоров’я працівників – регулярне фізичне навантаження від їзди на велосипеді позитивно спливає на фізичний стан людина та робить її здоровішою, що в свою чергу покращує продуктивність праці. Такі працівники рідше хворіють, а отже рідше бувають відсутніми на роботі через погіршення стану здоров’я.
  • Вчасність приходу на роботу – через свою незалежність від рівня завантаженості доріг, велосипедис­ти мають більше шансів бути вчасно на роботі, особливо в години пік. Середня відстань, яку долають мешканці Львова на роботу становить 4 км. На велосипеді така відстань в середньому долається за 18 хв. Велосипед є зручним засобом пересування містом на відстані до 10 км.
  • Економія простору та витрат на облаштування паркомісць для працівників, які доїздять до роботи на автомобілі. Для паркування велосипедів потрібно значно менше простру ніж для авто. Чим більше працівників, буде добиратись на роботу велосипедом, тим більше вільного місця буде для Ваших клієнтів.
  • Позитивний імідж Вашої компанії. Наявність належних умов для велосипедистів і значної кількості працівників, які пересуваються велосипедом створює імідж сучасної компанії, керівництво і працівники, якої дбають про довкілля, своє місто та власне здоров’я.

Які засоби можуть вжити компанії та організація для заохочення працівників пересуватись містом велосипедом?

  • Основним є забезпечити належні умови для паркування велосипеда. Парковка має бути легкодоступна, зручна і безпечна.
  • Додатковими заходами є наявність душу, камер схову, кімнати для переодягання, інструментів для обслуговування велосипеду.
  • Багато компаній використовують спеціальні заохочувальні бонуси для працівників, які їздять на роботу велосипедом.

Детальніші рекомендації містяться у матеріалах наведених нижче:

Дивіться рекомендаційну брошуру “Як заохотити клієнтів та співробітників користуватись велосипедом”

Дивіться презентацію “Рекомендації для підприємств та установ щодо облаштування велостоянок